SILA KELIK SAYE ^^

Selasa, 8 Mac 2016

KARAOKE AT SMULE

Karaoke dan aku, karaoke tu aku, aku tu karaoke. Boleh tak quote tu?? hihi .. macam tu lah nak dikiranya aku ni.. Kalau kat kenduri kawin tu gatal jerrr tangan nak pegang mic..hihi.. Selalunya aku karaoke kat kenduri relative jer.. maluuu ahh klu kenduri org lain. Selalunya pak2 sedara kalau buat karaoke session mesti ade hadiah. paling2 hamper laa, mesti dapat kat aku satu. hihi..

Kenkadang gian jugak nak karaoke tp malas sgt nk ke pusat karaoke.. Ade satu apps yg korang boleh download untuk layan hobi korang!! SMULE nama apps tu.. Ape lagu pun ade kat sana. Soo tak de hal lahh bila2 nak karaoke masuk je apps ni dah layanlah lagu2 kegemaran korang.. 

Kat bawah ni link SMULE aku, boleh invite atau join bila2. Insyaallah klu kena dgn suara boleh colab sekali kot.   


Selamat berkaraoke!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan