SILA KELIK SAYE ^^

Khamis, 23 April 2015

Kekalutanku disebabkan Viva☺️☺️

Dua hari ni aku terpaksa meminjam kereta opismate disebabkan hb guna my kete untuk menghadiri kursus. 

Nak tak nak kena la pinjam jugak viva ni sbb kete kancil aku xde aircon. Nakk pulak sekarangkan tgh hari panas berdenting, boleh pitam dibuatnya klu xde aircon.

Dah pandai bawak haruslahh kena tonggang minyak knn.. Ini bukan kali pertama aku drive viva dah banyak kali pun, cuma ini lerr first time filling petrol. 




























Setting viva ni tanknya sama la dgn Myvi, tu aku dah confident 😀 dan aku pun raba ke sisi kanan tempat duduk tempat biasa aku buka tank. Puas aku raba tak aku jumpa. Nak confirm lg aku pandang ke arah aku raba. Ehhh takde?? Mana peginye??  

Lama aku duduk dlm kete dan aku rasa cashier kt kaunter pun perasan haha sbb masa aku nk bgtau no pam dia dah tahu hihi.. 

Rupanya tap utk bukak tank tu kat tepi handbreak!!! Ohhh kat situ rupanya haha!!! 

Alangkahh malunyee haha.. nasib baik la PETRON ni suam-suam jer customer. Kalau tak dah lama ada yg memerhati perlakuan aku.. hihi.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan